26 Temmuz 2011 Salı

Şüşütown şallara adım adım :)

Dostlar, sipariş için
http://s2.dosya.tc/upload/PcWa​ZM/susutownsal-sipari_formu.do​cx.doc.html
bu dosyayı indirip bilgileri doldurarak
susutownsal@gmail.com
adresine göndermeniz gerekiyor.
Karışıklık çıkmasın diye siparişi böyle almaya karar verdim.

Yalnız ödemeyi yatırmadan önce mutlaka bana beğendiğiniz şalın kalıp kalmadığını sormalısınız. Nolur nolmaz, talep çok malum kalmayabilir :p
Hesap numarasını da veriyorum, lakin şalı ayırttırmadan rica ediyorum parayı yatırmayın.

Garanti Bankası, Topçular Şubesi 311-6683140 Şüheda Aydın

Bu arada şüşütown şallarının fiyatı 49,90tl.

Sorularınızı burdan, ya da şu linklerden sorabilirsiniz.



Şalları yayınladığım günden beri ilginiz için size ve "Şüşütown" tasarımı için Gülsüm Kavuncu'ya çok teşekkürler! :)





1 yorum:

  1. anlaşılan şüşütown balonu çabucak söndü:)geçmiş olsun

    YanıtlaSil