15 Ocak 2012 Pazar

Şüşütown Radyo Vesaire'deydi! :)


Öğrencisi olduğum Bilgi üniversitesi medya ve iletişim sistemleri bölümünün radyosu http://radyovesaire.bilgimedya.org/ 'da @extraterrstrial 'ın konuğu olmuştum. Programın adı gibi 'Ortaya Karışık' her şeyden konuştuk, rahat ve bir o kadar da keyifli sohbetimiz oldu. Yayını link olarak temin edebilirsem kaçıranlar için paylaşacağım inşallah. :)

Yayına 'ne giyicem?' stresi olmadan gitmek çok eğlenceliymiş! :)




Bu arada çok sorulduğu ve hazır okulumun adı geçmişken; Bilgi'de uluslararası finans 3. sınıf öğrencisiyim, aynı zamanda siyaset bilimi ile yandal yapıyorum.


1 yorum:

  1. benim merak ettiğim şu:aldığın eğitim standartlardan farklı(yandalı kastediyorum).sosyal medyada da oldukça çok vakit geçiriyorsun gibime geliyor.e sosyalliğin bizzat içindesin,sürekli aktivite,söyleşidesin zannediyorum. bütün bunlara nasıl vakit bulabiliyorsun gerçekten, takdirle ve imrenerek izliyorum. okuluna etkisi nasıl oluyor.derslerde,sınavlarda vs problem yaşamıyor musun? yoksa "artık okul uzasa da problem değil" diye mi düşünüyorsun.
    Wes Flocon

    YanıtlaSil