1 Haziran 2012 Cuma

Instagramda bir #Susutown

Instagram sevmeyen var mı bilmiyorum, ama ben bayılıyorum. Ben gibi bayılanlara gelsin o zaman :)

Hem belki finaller arasında iyi gelir :)

Instagramdan takip için kullanıcı adım tabii ki "susutown" :)
















Sitemizde, blogumuzda, facebook ve twitter sayfalarımızda yayınladığımız yazı ve fotoğrafların izinsiz yayımlanması ve kullanılması yasaktır;
Sitemizde bulunan ürünlerimizi gösterir fotoğraflar, 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu madde 2 / 3 gereğince eser mahiyetindedir. Bu sebeple, söz konusu fotoğrafların 3. kişiler tarafından izinsiz olarak ticari maksatla çoğaltılması ya da yayımlanması halinde, işbu kanunun 84. maddesi gereğince hukuki süreç başlatılacaktır.
http://www.susutown.com/uyari/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder