3 Ekim 2013 Perşembe

Geleneksel Şüşütown Buluşması Vol.3



Üzerinden aylar geçti, neredeyse Şüşütown Buluşması 4 için hazırlıklar başlayacak, ben 3. buluşmanın yazısını şimdi yazıyorum :) Herkese selam! :)

Özel ve iş hayatı koşturmacası, sezonlar, projeler derken epey vakit geçmiş, yaşlanıyorum da hem, doğum günüm de geldi :) Minyon görünenler doğum günlerini severler genellikle, büyüdükçe daha ciddiye alınacakmış gibi hissediyor insan. Malum hala kumaşçılar beni ciddiye almıyor :( :p

Buluşmadan detaylara girmeden son olarak hükümetin demokratikleşme paketini kendi blogumda da tarihe not düşmek adına yazmak istiyorum :) Çok şükür ki, kamuda başörtümüz özgürlüğüne kavuştu, tabii bazı kısıtlamalarla birlikte. İnşallah devamı gelecektir, dualarımız hepimiz için. 

Velhasıl gelelim artık geleneksel demenin komik olmayacağı Geleneksel Şüşütown Buluşması 3'e :) Vol.1 ve Vol.2 gibi herşey çok güzeldi benim adıma, geri dönüşlerden hissettiğim kadarıyla misafirlerim için de öyle :) Hediyeler, sohbet, muhabbet, ikramlar ve dahası diğerleri ile aynıydı. Vol.3 de bir farklılık vardı, girişimci hanımların tecrübe paylaşımı :)



Karınca Yuvası için tasarladığım Filistin temalı Suskunluğun Bedeli Koleksiyonu












 Aslında olaylar çok ilginç gelişti, duyurusunu yaparken tecrübe paylaşımı yapalım diye not düşmüştüm. Ama sanırım utanmakla alakalı sadece annem Ayşegül Aydın ve sevgili Demet Yıldız'ı ikna edebilmiştim. Tabii ki, kürsüye çıktıktan sonra bazı sürprizlerim olacaktı :p 

Annemin herkesi bir yandan kahkahalara boğan bir yandan da hüzünlendiren konuşmasının ardından önce Demet Yıldız'ı tecrübe paylaşımı için davet ettim. Demet'i İsmek Mecidiyeköy şubesinde yaptığım sunum sırasında tanımıştım, daha sonra kendisi satmaya başladı ve tecrübelerini misafirlerimizle paylaştı. 

Ayşegül Aydın, Şüheda Aydın


Demet Yıldız, Şüheda Aydın

Sonra baktım bu kadarcık tecrübe bize yetmez, sıradan tamamen habersiz kürsüye girişimci arkadaşlarımızdan davet ettim. Bunca tecrübe misafirlerimizi cesaretlendirmeye bir nebze de olsa yardımcı olsa ne mutlu bize :)


Sırasıyla önce üniversitemden çok sevdiğim arkadaşım Sümeyra Nur Güngör'ü Yadigar Evim girişimini paylaşması için, 


Moda tasarımı eğitimimden beri aynı yolda ilerlediğimiz canım arkadaşım Neşe Kahramantürk'ü tecrübelerini paylaşması için,



Yenimoda.com'un kurucusu sevgili Zeynep Güzelsoy'u bir tesettürlü olarak ilkleri paylaşması için, 


Karınca Yuvası projesinden tanıdığım sevgili Gülhan Karalı Balcı'yı ferace tasarım tecrübeleri için, 



Pembe Pırıltılar'ın sahibesi sevgili Merve Bahçıvan Güler'i tecrübe paylaşımı için, 


sevgili Aslı Kırlı'yı markasını kurarken yaşadıkları için, 



Ve son olarak yine çok sevdiğim SefaMerve.com 'un kurucularından Oya Okur Erciyes'i başarıya ulaşırken edindiği tecrübeleri için kürsüye davet ettim :) 



Geleneksel Şüşütown Buluşması vol.3 'ün hediye sponsorlarına çok çok çooook teşekkür ederim, hem misafirlerim hem de kendi adıma :)
ve tabii ki Şüşütown :) 


 



Şüşütown anahtarlıklar :)

Ve Şüşütown Buluşması 3'ün medyaya yansıması







Son olarak ev sahipliği için Askon İş Adamları Derneği'ne çok teşekkürler...

Girişimci hanımlar arası tecrübe paylaşımlarının devamını getirebilmek duasıyla! :)











Fotoğrafları izinsiz kullanmak yasaktır. 


2 yorum:

  1. Organizasyon çok güzel olmuş,elinize sağlık...Başörtüsü ile ilgili yıllardır sorun yaşayan bir öğretmen olarak hepimizin gözü aydın,hayırlı olsun...Baş örtüsüne özgürlük tanındığında sizler gibi daha ne cevherler çıkacaktır eminim,Allah yolunu açık etsin!

    YanıtlaSil
  2. Ben bu blogu daha önce nasıl keşfetmemişim ona yanarım :) Blog tasarımın çok tatlı, blog ismin ayrı bir tatlı, sen zaten çok tatlısın :) Yalnız dilime takıldı evin içinde şüşütown diye diye geziniyorum, nlog ismi gerçekten çok hoşuma gitti. Organizasyon çok güzel.. Kamuda özgürlüğe ben de destek veriyorum, ben de bir öğretmenim. Kapalı değilim ama ilerisi için, inşallah kendimi buna hazırladığımda, bu durum bana cesaret verecektir.. Ve bir çok kişiye.. İzleyecinim oldum şüşücüm, bana da beklerim.
    Sevgilerimleee,
    Beyaz Sır
    whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil